Voor onze familieleden

Voor de leden van de Goudse familiekerk hebben we diverse mogelijkheden om te verbinden met de GFK, zie voor meer informatie de flyer Connect met de GFK.

Klik op de handleiding van de App te downloaden

Flyer Connect met de GFK

De nieuwsbrief wordt ontvangen door onze familieleden, mocht je willen inschrijven voor de nieuwsbrief, dan kan dat door een mail te sturen aan niews@goudsekerk.nl Voor mensen met een Gmail adres is het helaas zo dat de nieuwsbrief in de reclame folder komt. Hieronder een handleiding hoe dit aan te passen zodat deze in het vervolg in de primaire mailbox terecht komt.

Handleiding nieuwsbrief van reclame mailbox naar primaire mailbox.

Als kerk hebben we onze eigen kerk App met handige informatie.

De naam van de App is: CHRCH.

In deze App staat informatie over de Goudse familiekerk en over diverse onderwerpen waar wij binnen en buiten de kerk bij betrokken zijn.

Deze App is te downloaden voor Android en Iphone / Ipad
Zie onderstaand de link naar de App:

Download de Apple app door hier te klikken

Download de Android app door hier te klikken

Er is een handleiding van de App beschikbaar. Hierin kun je lezen en stap voor stap zien hoe de app werkt en hoe je deze kunt gebruiken. De handleiding staat in onderstaand PDF bestand.

Klik op de handleiding van de App te downloaden

Handleiding CHRCH App